Důležité upozornění. S politováním řešíme část našeho sortimentu. Mohli jste si na webu všimnout, že více produktů zmizelo. Je to opravdu zapeklitá situace a je nám líto, že v současné době se sortiment musel takto zúžit. Není to naše vina. Je to z nařízení EU a bylo naší povinností tyto produkty stáhnout z prodeje. Řešíme to a snažíme se co nejrychleji situaci zvládnout. Děkujeme za Vaši trpělivost. Je možné se kdykoliv na nás obrátit s Vašimi dotazy. Ještě jednou se omlouváme, držte nám palce, Doteky orientu.

Zásilky, jejich převzetí a problémy s tím spojené

Poslední dobou se setkáváme s někdy nekvalitní prací našich partnerů, keří zodpovídají za dopravu našich zásilek. Dochází někdy k nedoručení nebo poškození.

Zde si můžete přečíst vyjádření Zásilkovny: 

To stejné bude platit i pro jiné dopravce.


Všichni příjemci mají možnost na výdejním místě obsah zásilek a stav doručeného zboží zkontrolovat. V případě, že by bylo zjevné poškození obalu či obsahu, je možné odmítnout převzetí zásilky a v případě dobírky navrácení zaplacené částky na místě.
Ve chvíli, kdy příjemce se zásilkou opustí výdejní místo, naše společnost ztrácí nad zásilkou veškerou kontrolu, a tedy i následnou odpovědnost za škodu. Tato pravidla máme uvedena v rámci našich všeobecných obchodních podmínek. Konkrétně v bodě 2.7. a 8.3, které naleznete na našich webových stránkách zde: https://files.packeta.com/web/files/11-2020_Obchodni_podminky.pdf

Děkujeme a mějte na paměti.