POZOR: Nyní nakupujte se slevou 10 % na potraviny a koření značky Bayara: Vložte si kód BAYARA10 do košíku.

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

•Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
•Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od prodejce, dopravce.
Povinnost překontrolování zboží

•Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
•Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
•Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace

•K reklamačnímu řízení bude přijato pouze kompletní zboží s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u prodejce. Reklamaci je možné uplatnit e-mailem nebo telefonicky a to na adrese:
Savannah Natural product s.r.o.,

 

K Žizkovu 9/640, 190 00, Praha 9

e-mail: dotekyorientu@gmail.com, tel.: 720973159

Zboží lze reklamovat do 1 roku od zakoupení, jestliže:

•bylo dodáno zboží s vadou
•bylo dodáno jiné než objednané zboží.
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

•použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen,
•nesprávným skladováním výrobku,
•běžným používáním výrobku (skryté vady),
•živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
•doručovatelem
Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u prodejce. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

•Zákazník neprodleně informuje prodejce o zjištění vadného stavu výrobku.
•Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu prodejce: 

Savannah Natural product s.r.o., e-mail: dotekyorientu@gmail.com, te.: 720973159

K Žizkovu 9/640, 190 00, Praha 9

•Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
•Prodejce je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 14 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
•V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 14denní lhůty o dalších 14 dnů.
•Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
•Prodejce si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v tomto reklamačním řádu.
Garance vrácení peněz oproti nepoškozenému zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

•Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
•Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, bez porušení ochranných pečetí nebo nálepek pokud na zboží jsou. Musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
Částky za zboží budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
Závěrečná ustanovení

•Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 15.5.2019.

•Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

aktualizace 21.6.2022

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz