Jak řešíme vratky - nevyzvednuté dobírky

Zde si můžete přečíst, jaký mail od nás dostanete v případě, že porušíte kupní smlouvu mezi vámi a námi, která vzniká odesláním vaší objednávky.

Dobrý den vážení zákazníci.

Obrátili jste se k nám zády?

Na našem e-shopu jste si objednali zboží na dobírku, ale nevyzvedli. Chápeme, že už o zboží nemusíte mít zájem, nebo vás okolnosti přinutily si zásilku nevyzvednout. Odesláním objednávky jste ale uzavřeli kupní smlouvu, kterou jste nevyzvednutím právě porušili. Vaším jednáním nám tak vznikly vícenáklady na dopravu a balné ve výši 135 Kč.

K našim zákazníkům vždy přistupujeme solidně a férově. Upozorňujeme je o blížíci se době, která ještě zbývá k vyzvednutí. Takový přístup očekáváme i od Vás.

Dlužnou částku prosím uhraďte co nejdříve.

Bankovní údaje pro platbu převodem:

Číslo účtu: 1787770010/3030

Variabilní symbol: uveďte VS své nevyzvednuté objednávky

Dlužná částka: 135 Kč

V případě nejasností se prosím na mne neváhejte obrátit.

Budete-li si přát, můžeme Vám objednávku poslat znovu, avšak už pouze po platbě předem. (po zaplacení dlužné částky)

S přátelským pozdravem

Helena 

za Doteky orientu.